BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+*+* ღ Anda Adalah Sahabat Yang Ke - ღ *+*+

+*+* salam ukhwah fillah *+*+


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


"......Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang... Terciptanya blog ini hanya sekadar untuk berkongsi perkara yang telah lama tersirat dihati selain daripada untuk terus menambah ilmu pengetahuan tentang Islam. Selain itu, blog ini juga adalah tempat untuk saya melepaskan segala ketekanan setelah seharian menghadap buku - buku ilmiah. Di samping itu, blog ini juga adalah sebagai tempat untuk saya meluaskan lagi ilmu pengetahuan saya juga serta untuk saya memanjangkan silaturrahim ukhwah bersama - sama dengan ukhti - ukhti dan akhi - akhi semua. Kepada yang sudi melawatai blog saya yang tidak seberapa ini syukran jazilan saya ucapkan dan bagi mereka yang menjadi sahabat saya, syukran jiddan2 sy hulurkan dan semoga ukhwah persahabatan kita akan terus dirahmati oleh NYA. Ukhwah Fillah Abadan Abada. Jangan segan - segan untuk terus menegur saya andai kekhilafan ini jelas terzahir pada penglihatan ukhti atau akhi. Sama - samalah kita saling memperbaiki kesilapan dan kekurangan diri. Sabda Rasulullah S.A.W., "Sampaikanlah Kepada Saudaramu Walau Pun Hanya Satu Ayat"....."

+*+* ღ Renungan Buat Diriku ღ *+*+

+*+* Muhasabah Diriku *+*+

Sunday, December 27, 2009

+*+* Who Are These People *+*+

Assalamualaikum w.b.t... dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang... sesungguhnya hari nie aku sgt excited nk menguodate blog tp jari2 yg mnja nie malas pulak nk menari - nari d ats keyboard... jadi disebabkan jari - jari comel yang tengah kemalasan ini maka terjadi lah picture posting....!!! huakakakakaka...(ade ke picture posting???).. ahh!! biarlah... tajuk pn cm dh gempak je kan?? (gempak kerr??!!).. ngeeeeeeeee :D.. kesimpulannya entri sy kali ni tak da la cerita panjang2...!!! juz nk wt satu tribute untk insan - insan yang telah byak bersusah payah, bersenang lenang dn segala - galanyalah dengan sy...!!! sekian bacalah.. eh!! slap.. sekian tengoklah...!!! hak3..!!!

+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+

Mereka Nyawa Saya

Mereka Berdua Nadi Saya



Hero - hero Yang Sentiasa Menjaga Diri Ini


Mereka Teman Kekal Dihati

Mereka Penghibur Di Kala Duka / Teman Susah & Senang

Mereka Teman Seperjuangan Di Medan Pendidikan

Mereka Tempat Saya Berkongsi Rasa


Sahabat Yang Memahami


Momento oF AmiGo


Daiman Fi Qalbi


Mereka Teman Sejati



Mereka Sahabat Maya Yang Tersayang
+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+*+
Ok tak semua picture yang akuh edit tue???!!!! weeeeee... mahap lew sbb aku nie tak da la kretip sangat...!!!! nie je ilham yg aku mampu achieve..!! ewahh!!... k la wat sementara waktu nie hanya ini sahaja posting aku....!!!! agagagagagaga... :P.. nnt aku akn wat satu post sempena kedatangan 2010..!! dn semakin berusia la aku... thun dpan dh nk join the 20's club...!! huakakakakakaa ( tg gelak guling2 nie sebab ntah mna aku dapat nma kelab 2..)... apa pun, saya sangat - sangat sayang semua - semua mereka yang ada dalam pitca - pitca yang sy post tuh...!!! Mereka lah teman, mereka lah sahabat, mereka lah mata, hati, tangan, kaki, kepala, hidung, telingan saya.... Dan mereka jugalah nyawa saya, nadi saya, jiwa saya, semangat saya, kekuatan saya...!!!! Itulah mereka pada saya... berapa nilai setiap seorang dari mereka?? Jawapannya tak da nilai sebab memang tak duit yang mampu beli mereka dari sy....!!!!!! Luv u guyz so Much....!!!
k all sekian wassalam... Me stop writing sharp at 10:36 pagi....!!
p/s dari cikgu aira : post entri nie adalah antara entri post yg paling sy ska....!!! weeee( x bleh blah puji sendiri..) hek3...!!! kepada semua sahabat - sahabat blogger ku, sayangilah mereka yang ada disisi anda.. hargailah mereka yang sentiasa bersama dengan anda waktu susah dan senang... jangan sia - siakan setiap detik anda brsama mereka kerana sekali mereka pergi, jang kita harap mereka akn kembali lagi... kerana mereka tidak akan pernah kembali lagi....!!! dy seperti biasa, sy nk mnta maaf d ats penggunaan kata ganti diri yg sy taw anda semua mlas dh nk kata apa2...!! huakakakaka... tp semua tidak brmaksud apa2... :).. Fightin'!!
----------------------- EnD oF mEmBebeL -----------------------

2 comments:

Unknown said...

salam ziarah cikgu aira!
wah...kamu ni anak sulung ea?ramai adik lelaki!best wooo

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

hargai dan sayangilah orang di sekeliling kite selagi mereka masih ade.. kerna suatu hari kelak mereka pasti akan meninggalkin kite.. :D

I luv blog