BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+*+* ღ Anda Adalah Sahabat Yang Ke - ღ *+*+

+*+* salam ukhwah fillah *+*+


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


"......Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang... Terciptanya blog ini hanya sekadar untuk berkongsi perkara yang telah lama tersirat dihati selain daripada untuk terus menambah ilmu pengetahuan tentang Islam. Selain itu, blog ini juga adalah tempat untuk saya melepaskan segala ketekanan setelah seharian menghadap buku - buku ilmiah. Di samping itu, blog ini juga adalah sebagai tempat untuk saya meluaskan lagi ilmu pengetahuan saya juga serta untuk saya memanjangkan silaturrahim ukhwah bersama - sama dengan ukhti - ukhti dan akhi - akhi semua. Kepada yang sudi melawatai blog saya yang tidak seberapa ini syukran jazilan saya ucapkan dan bagi mereka yang menjadi sahabat saya, syukran jiddan2 sy hulurkan dan semoga ukhwah persahabatan kita akan terus dirahmati oleh NYA. Ukhwah Fillah Abadan Abada. Jangan segan - segan untuk terus menegur saya andai kekhilafan ini jelas terzahir pada penglihatan ukhti atau akhi. Sama - samalah kita saling memperbaiki kesilapan dan kekurangan diri. Sabda Rasulullah S.A.W., "Sampaikanlah Kepada Saudaramu Walau Pun Hanya Satu Ayat"....."

+*+* ღ Renungan Buat Diriku ღ *+*+

+*+* Muhasabah Diriku *+*+

Wednesday, December 16, 2009

+*+* Don't Ever Dreaming *+*+

Assalamualaikum w.b.t... dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang...Click Me~ jam sekarang menunjukkan pkul 00:46... entah kenapa aku rasa cam terajin pulak nk menulis malam nie.. bagi sesiapa yang baca tentang post aku yang bertajuk "waiting for......" nie adalah kesinambungannya... benda yang aku tunggu tu akhirnya muncul juga.. tapi ntah kenapa aku rasa cm pabo (stupid) sebab aku ada giv offline msg kt benda tu... n that crap msg memag sriusly juz a crap... for the first time selepas aku rasa dah tak benda boleh ambik my old flame nye place, tetiba aku rasa cm perlahan - lahan tempat tu menjadi kosong...Click Me~ ... i felt comfort dgn benda tu... rasa cam leyh share everything dengan benda tu... actually kn i've done one rdicilous things taw tak yg mana aku lak ngengader pegi panggil benda tu (call )... sebelum nie tak penah ag buat cam tu... actually tgan aku yg ngengader pegi buat panggilan tu..

sebenarnya berani la panggil sebab taw panggilan tu tak kan dapat sebab benda tu dah bagi tau phone ada problem...Click Me~ ... tapi kan lepas tu seriously menyesal yang amat - amat sangat... rasa cam "wah!! gilew tak malunye aku nie... huh....Click Me~...!!! shewngal jerk... aku pun tak taw kenapa aku tunggu benda tu... weyh!! korunk taw tak yang benda tu dengan aku pun kenal tak sampai seminggu.. lebih tepat lagi tak sampai pn dua hari... tapi aku rsa aku boleh get along dengan dia... eh!! korang jangan salah faham.. get along bkan maksud aku yang mcm rpat2, shayunk2 tu.. tapi maksud aku cam aku dengan benda tu satu kepala la... cuma bila benda tu penah bagi taw backgroud work n a bit psal family benda tu kan tetiba aku rasa cam tak layak plak nak kawan dengan dia...Click Me~ ... betul nie ... rasa cam waaaaaaaa!!! sape la diri ku ini yang nak berkawan dengan benda tu...

ok la back to the story again... bila benda yang aku tunggu tu dah muncul, aku pun cam hapy taw... wah!!! tak taw kenapa aku happy sgt...Click Me~ ....weee cam apa je aku nie... tapi kan korang... cool je taw.. mane leyh tnjuk excited yang amat sangat... tetiba benda tu ym aku... wahahahahaha...!! masa tu senyum tak hengngat...!!! nie la ayt nye.."assalamualaikum"... aku pun blas dengan dada yang berdebar - debar.... huakakakakakaka... aku pun blas la " wsalam "... then benda tu plak mcam taw2 jew... korang taw benda tu cakap apa.. "happy seeing me online?? arent u?? ".... weeeeeeeeeeeeee...!!! masa tu kan rasa cam nak pakai kotak je kt kepala nie... wahahahaha... malu tahap dewa la orang kata.... ngeeeeeeeeee... nak taw apa lagi yang aku dengan benda tu sembang??? hahahaha.. biarlah rahsia... mana leyh bagi taw smua.. ag pun nie bukan aku nk show off taw kat sini.. demi Allah tak cuma aku saje nk luahkan apa aku rasa kat sini.. ye la nama pun blog aku.. tempat luahan hati dan peribadi... ewwaahh!!!

okeylah... kesimpulannya kenapa aku luah semua nie kat sini sebab aku nak remind kn diri aku supaya berhentilah bermimpi tentang apa yang aku dah mula mimpikan sejak peristiwa dengan benda tu... sebab mustahil perkara yang aku mimpikan itu akan menjadi kenyataan... hahahahhaa...!! ( seriously tengah gelak gilew nie... siap guling - guling lagi... )... so, aira syahirah, stop dreaming ok... or ayt yang lebh tepat lagi don't ever dreaming okeyh...!!! apa - apa pun fightin'!! =))


p/s dr cikgu aira : sekiranya ditakdirkan oleh Allah benda tu ataw pun makhluk tu tetiba masuk blog aku then baca bla bla bla all the "crap" things yang aku tulis nie... seriously aku tak taw nak letak muka kat mana walaupun pun memag dah elok sgt muka aku terletak nie ha...!!! dan kepada benda tu... biyanhe.. oppa biyanhe sbb guna kan word "benda tu" untuk mewakili awak... saya taw word tu agak kasar tapi saya tak nak obviously orang taw saya tengah cakap pasal seseorang dan paling pgting klau awk plak yang baca.... at least bla sy gna word tu awak pn have no idea tentang apa yang sy tengah cakap nie... awak jangan salah faham.. sy taw sy bru je jadi kenalan awak.. kawan pun saya belum jadi lagi kan... tp sy tulis nie sebab saya nk bagi tahu apa yang saya rasa.. sejujurnya saya selesa dengan awak.. maksudnya d awal prkenalan awk dah ceritakan tentang sesuatu yang saya rasa sebagai seorang kenalan saya cukup bertuah sebab dapat taw tentang cerita tu... saya boleh get along dengan awak.. satu kepala... yang paling besh ialah part awak ajar saya korean tu... hahahahaha... sampai bila2 tak boleh lupa sbb selamberr jew awak translate kn sentence yang saya suruh tu... pabo msa saya pikir2 balik ayat tu... and awak cakap nnt satu hari awak akan masak kan maggi untuk saya... hahahahaha.... mungkin pada awak biasa je la kan.. tp pada saya hahahahhaa.. bia saya je la yang tau... terima kasih sebab hadir dalam hidup saya walaupun saya tak tau untuk berapa lama awak akan bersama dengan saya sebagai kenalan, kawan, teman mahupun sahabat... yang mana satu, Allah je yang tau... Gamsahabnida oppa...

aza aza fightin'!!! chaiyuk chaiyuk aira syahirah... ^^

watever it is, i will never be dreaming again after dis... i dont want to live in a fairy tale life... but i will never give up to making my other dreams come true... because Allah is always with me.. =))



A New Friend, A New Love, A New Life ~~ I will always waiting for all the three new things..!!

sekian wassalam... (^,^)

{ jam sekarang sudah menunjukkan pukul 01:54 pagi... namun mata masih lagi tidak menunjukkan tanda - tanda mahu pejam... dan benda itu juga masih lagi on9... me stop writing at 01:56 sharp!!! ------------------- EnD oF mEmbeBeL -------------------}

0 comments:

I luv blog