BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+*+* ღ Anda Adalah Sahabat Yang Ke - ღ *+*+

+*+* salam ukhwah fillah *+*+


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


"......Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang... Terciptanya blog ini hanya sekadar untuk berkongsi perkara yang telah lama tersirat dihati selain daripada untuk terus menambah ilmu pengetahuan tentang Islam. Selain itu, blog ini juga adalah tempat untuk saya melepaskan segala ketekanan setelah seharian menghadap buku - buku ilmiah. Di samping itu, blog ini juga adalah sebagai tempat untuk saya meluaskan lagi ilmu pengetahuan saya juga serta untuk saya memanjangkan silaturrahim ukhwah bersama - sama dengan ukhti - ukhti dan akhi - akhi semua. Kepada yang sudi melawatai blog saya yang tidak seberapa ini syukran jazilan saya ucapkan dan bagi mereka yang menjadi sahabat saya, syukran jiddan2 sy hulurkan dan semoga ukhwah persahabatan kita akan terus dirahmati oleh NYA. Ukhwah Fillah Abadan Abada. Jangan segan - segan untuk terus menegur saya andai kekhilafan ini jelas terzahir pada penglihatan ukhti atau akhi. Sama - samalah kita saling memperbaiki kesilapan dan kekurangan diri. Sabda Rasulullah S.A.W., "Sampaikanlah Kepada Saudaramu Walau Pun Hanya Satu Ayat"....."

+*+* ღ Renungan Buat Diriku ღ *+*+

+*+* Muhasabah Diriku *+*+

Thursday, December 3, 2009

+*+* Buku Yang Saya Nak Baca *+*+

Assalamualaikum w.b.t... salam sejahtera.. dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang.... weeeeeeeeeeeeee ari nie tgn gatal laks nk menaip... hahahahaha....

kawan2..!!!!!!!!... sy nak bg taw semua buku2 yang sy brhajat nk bg habis bca sepanjang tempoh cuti nie... sbenarnya kan tak taw if sempat abis ke tak... saya seorang yg sgt suka membaca buku... i luv book so much.. tolak buku teks la..Click Me~.... ngeeeeee.. aku nie suka angan - angan jew sbb kadang2 ye ye je nk abis kn buku tp kadang tersangkut.. hak3... ekceli aku nak serta kn sekali review feran pej buku2 yang aku beli tu... jap yeh.. oooh! sbelum tu aku nak bg taw dulu ada setengah - setengah buku yg akan aku wt review nie adalah hasil dari cadangan seorang sahabiah nie... nama dia kannnnn... jeng jeng jeng Click Me~.... nursyahiirah che soh... sayang sama kamoo.. hik hik hik...

ok dh cikgu tak mau membebel dh.. lalalalalalalala... sat naaa.. nk up load pix... tad taraaaaaaaaa...!!! sila lihat preview di bawah...:-







but now as for u guyz to know dat ada ag buku2 nye tp tak smpat laks nk transfer pix - pix feran pej yang lain... hahahhahaa... buku yang on progress now is Online Dengan Tuhan tu la... siyesli wen aku bca buku tu ya ampunnnn byk ag rupanya yang aku tak taw...apa - apa pun memag besh r semua buku - buku tu.. adik aku pn tgah on the way bca Kitab Cinta Yusuf dan Zulaikha... hehehehe.. siyesli memag thumbs up la..Click Me~ macam2 aku dpat hasil dr bca buku nie... hahahahaha... besh.. Mujahid Cinta pn tgah on the way gak.. bak kata mu'alim Nuruddin yang slalu datang utk bg ceramah bg phak SPAQ (Skuad Penyelamat Aqidah), set je mind kita insyaAllah 8 buah buku sekaligus pn kita leyh baca... hahahahaa...
k la rsanya smpai sini je aku nk membebel la yeh.. ekceli ada lg satu post nk wat tp memag totaly out dr post yg nie.. hak3..!!! k smpai ketemu lagi yeh....
sekian wassalam...
p/s dr cikgu aira : sentiasalah mengatakan bahawa engkau tidak tahu kerana sesungguhnya mereka akan mengajar engkau sehingga engkau tahu... dan janganlah engkau mengatakan bahawa engkau tahu kerana sesungguhnya mereka akan bertanya kepada engkau sehingga engkau tidak tahu... renung2 lah ayt tadi.. ekceli dapat dr seorang teman nie.. hehehehe... k salam.. ^_^



0 comments:

I luv blog