BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+*+* ღ Anda Adalah Sahabat Yang Ke - ღ *+*+

+*+* salam ukhwah fillah *+*+


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


"......Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang... Terciptanya blog ini hanya sekadar untuk berkongsi perkara yang telah lama tersirat dihati selain daripada untuk terus menambah ilmu pengetahuan tentang Islam. Selain itu, blog ini juga adalah tempat untuk saya melepaskan segala ketekanan setelah seharian menghadap buku - buku ilmiah. Di samping itu, blog ini juga adalah sebagai tempat untuk saya meluaskan lagi ilmu pengetahuan saya juga serta untuk saya memanjangkan silaturrahim ukhwah bersama - sama dengan ukhti - ukhti dan akhi - akhi semua. Kepada yang sudi melawatai blog saya yang tidak seberapa ini syukran jazilan saya ucapkan dan bagi mereka yang menjadi sahabat saya, syukran jiddan2 sy hulurkan dan semoga ukhwah persahabatan kita akan terus dirahmati oleh NYA. Ukhwah Fillah Abadan Abada. Jangan segan - segan untuk terus menegur saya andai kekhilafan ini jelas terzahir pada penglihatan ukhti atau akhi. Sama - samalah kita saling memperbaiki kesilapan dan kekurangan diri. Sabda Rasulullah S.A.W., "Sampaikanlah Kepada Saudaramu Walau Pun Hanya Satu Ayat"....."

+*+* ღ Renungan Buat Diriku ღ *+*+

+*+* Muhasabah Diriku *+*+

Thursday, December 3, 2009

+*+* Boys Over Flowers ( Korean Version ) *+*+

Assalamualaikum w.b.t... dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang... hehehehe...

pada sesape yang dah taw apa mksud title post i kali nie... heeeeee.. siyesly before this kn sy rsa Full House is the best korean drama.. sekali aku d hidangkan dengan boys over flowers nie from my frenz.. nma dye Asilah..!! agagagagaga... abis kali nie smua aku mention nma kwan2 aku... hahahahaha...boys over flowers or BOF is about one group named F4 yg d anggotai oleh 4 orag lelaki yang sgt2 encem n comel2 belaka.. hahahha.. heroin dye pn x yah cerita la... hehehehehe...ekceli drama nie bru je nak d mainkan d 8tv bermula pada 16 Disember 2009 jam 8.30 - 9.30 menerusi slot Best From The East...!!! hahahhahaha..

actually kn drama nie ada 5 version... fes skali meteor garden(Taiwan) la.. then hana yori dango(Jepun)... Boys Over Flowers (Filipina).. and Boys Over Flowers (Korea).. last sekali Comic Version... dalam lima2 version nie yang paling aku ska sekali ialah korean Version...!!! Filipina copy tajuk... hik3..!! dalam lima2 version jga F4 group lam korean version ag encem, comel, macho, sweet n so on la.. heroin pn cm tu jga... lallalalaalall~~ so yg aku akan cerita pas nie adalah versi korea ok..!!! so hope enjoy la... :P

klau nak taw aku dh abis pn tgok drama nie.. ekceli kt maktab aku cerita nie cm dh lma la... aku lak bru je tgok cuti nie dn dh ulang hampir 4 kali berturut - turut tanpa ada skip apa2 pn.. hahahahaha... sebb setiap kali sy ulang tengok debaran yg sama d rsa kn sma sperti msa festime tgok dlu... hahahahahah... kt bawah nie adalah kaver dvd the making of BOF yang aku bru je beli...:-

nie la dvd yang aku beli tu.. aku saje je g singgah kedai cd kn ekceli nk beli kn cd for my ibu but suddenly cd utk ibu pn beli n i pn beli gak..!! hak3..!!!

ok now i akn letak plak pix - pix empat2 member F4 tu sekali dgn pix dua orag heroinnya... hahahah.. ekceli byk je wtak heroin tmbahan tp nie yg utama.. sila la tgok.. ok cm nie bkan la aku nak bangga taw tp juz nk share rsa happy je... look down.. ahakss..!!
aku slah susun... hak3..!!! ptutnye f4 boy dlu kt ats.. nie abis terabur.. hehehe.. x pe la aku akn descript kt bwah pix nie k..:)

koo hye sun a.k.a Geum Jan Di

(seorang yg suka berenang.. comel, kelakar, berani dn dia nie yg telah banyak mengubah F4 group nie... hehehhe.. dn dia juga adalah gadis pertama yang telah buat leader of F4 jatuh cinta...tp msa mula dia sgt2 bnci kt Jun Pyo dn dye suka kt Ji Hoo... tp last2 dye sedar bla dh slalu gaduh slalu bnci2 memag last jatuh cinta pnya...!!! sweet sgt luv story dorunk..)


Kim So Eun a.k.a Ga Eul
( nama depan dia tak ingt... hehehhe.. gadis nie plak adalah heroin kedua.. lebih kurang cm tu la.... dia nie adalah kawan baik kepada Geum Jan Di td... dan dia pn ada rekod sndiri.. tp dia dlu jatuh cinta pd member ketiga dlm F4 iaitu Soo Yi Jeung... dia dh ubh si playboy nie kepada seorang lelaki yang taw menghargai cinta..)

Kim Joon a.k.a Woon Bin
(paling playboy skali dalam F4 group.. watak dye tak banyak sgt ekceli dlm cerita nie.. tp siyesly dia ada killing smile... hahahha... sgt2 comel.. dye nie kwan baik kepada Yi Jeung tadi nie... nie festime dia berlakon sbb dye penyanyi.. suara dia sedap sgt... hehehhehe)


Kim Beum a.k.a Yi Jeung
(dalam empat2 member f4 nie kan sy rsa dia nie la paling cute skali... bila dye smile mata dye sepet.. hehehehehe.. kalah Rain taw.... hak3...!!dye kwan baik dgn woon bin... tp playboy2 dye pun last2 dye mngalah juga dgn Ga Eul sbb siyes dye rsa Ga Eul nie sumthing la... hehehehehe kisah cinta dorunk yg kedua tersweet..:P )



Kim Hyun Joong a.k.a. Yoo Ji Hoo
(merupakan hero kedua dalam drama nie.. saingan kepada Gun Juen Pyo... dye nie mcm guardian angel la pada Geum Jan Di sbb dye slalu ada wktu Jan Di tgh sedih or tgah ada msalah.. dn dia juga hmpir trkluar dr F4 group sbb prbuatan yg dye sndiri tak sedar... but anyway dia la paling byk tolong Gun Juen Pyo dgn Geum Jan Di... walaupun dye sedar yg dye memag syg kt Geum Jan Di... dye ska pkai baju putih.. mostly dye paling byk wearing whitey dalam group 2..)


Lee Minh Ho a.k.a Gun Juen Pyo
(leader of F4.. paling kaya antara empat2 member nie... paling ensem.. paling tinggi paling comel dn smua paling la... dia nie ska knakn orag.. dye sgt kejam.. tp dye trkejut sbb Geum Jan Di berani lwan dia... dn dr prgaduhan yg dye bt 2.. dye ingt Jan di ska dia tp alih2 dye plak yg jatuh cnta kt Geum Jan Di... hahahahaha!!! dye ska brlagak dn perasan dye taw smua pd hal zero... dye nk tnjuk dye syg tp cara nya x kena dn smua cara2 yg dye lakukan korunk akn gelak gilew2..!!! lwak gilew msa dye wt mcm2 tuk kna kn Jan di... byk dugaan yg dorunk lalui smata2 utk brsama.. dn klau korunk nk taw dye kena kawin dgn tunang dye.. sempat ke x dye kawin korunk kna tgok crita nie...!!! lagu2 dlam drama nie smua aku dh download sbb besh sgt2...!!!)

++*+*+*+*+**+*+*+**+*+*+*+*++*+*+*+*+
ok smpai sini je la aku nk cerita.. sebenarnya banyak lagi aku nak cerita tp nnt kot2 la klau ada yg sudi bca post aku nie penat plak nk bca... heheheheheh... apa2 pn sapa yg dh tengok mst taw mcm mna rsa nye...!!! besh kn??? hahahahahaha... pd yg tak tengok lagi jgn lupa drama nie mula pada 16 Disember 2009 jam 8.30 - 9.30 mlam di 8TV slot Best From The East...!!!!
p/s dr cikgu aira : msa festime baru abis tgok drama nie sy mcm org x betul.. tetiba jd diam.. dn kepala asyik pikir sal bdak2 F4 nie skali dgn Jandi n Ga Eul... siyesla citer nie wat aku cm sasau.. hahahaha.. tp tak lama pn dalam 3 hari gitu r.. pas 2 aku tak nak pikir sgt... sbb nnt aku akn jd diam.. moody hahahha..!!! gilew over tgok citer pn leyh jd cm 2..!!! hehehehehhe... tmpat2 dlam drma nie memag lwa2.. tmbah2 msa dorunk g New Caledonia... hahahahaha...!!!! i am a korean fans...!!! nk sgt jmpa dorunk tp memag gilew mustahil..!!! hehehehhee... ( maaf d ats penggunaan kata ganti diri yg msih ikut sukerr hati jew... memag x leyh ubah dh... tp smua niat baik je taw..!!! ekekekekek.. k la papai... wassalam... jumpa lagi... ^_^

1 comments:

Nur Najihah said...

salam...
BOF mmg syok...
sy suka...
kimbum yg pling cute dlm F4...
LOVE THIS DRAMA...

I luv blog