BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+*+* ღ Anda Adalah Sahabat Yang Ke - ღ *+*+

+*+* salam ukhwah fillah *+*+


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


"......Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang... Terciptanya blog ini hanya sekadar untuk berkongsi perkara yang telah lama tersirat dihati selain daripada untuk terus menambah ilmu pengetahuan tentang Islam. Selain itu, blog ini juga adalah tempat untuk saya melepaskan segala ketekanan setelah seharian menghadap buku - buku ilmiah. Di samping itu, blog ini juga adalah sebagai tempat untuk saya meluaskan lagi ilmu pengetahuan saya juga serta untuk saya memanjangkan silaturrahim ukhwah bersama - sama dengan ukhti - ukhti dan akhi - akhi semua. Kepada yang sudi melawatai blog saya yang tidak seberapa ini syukran jazilan saya ucapkan dan bagi mereka yang menjadi sahabat saya, syukran jiddan2 sy hulurkan dan semoga ukhwah persahabatan kita akan terus dirahmati oleh NYA. Ukhwah Fillah Abadan Abada. Jangan segan - segan untuk terus menegur saya andai kekhilafan ini jelas terzahir pada penglihatan ukhti atau akhi. Sama - samalah kita saling memperbaiki kesilapan dan kekurangan diri. Sabda Rasulullah S.A.W., "Sampaikanlah Kepada Saudaramu Walau Pun Hanya Satu Ayat"....."

+*+* ღ Renungan Buat Diriku ღ *+*+

+*+* Muhasabah Diriku *+*+

Friday, December 4, 2009

+*+* Subject : Terharu... Mood : Happy *+*+

Assalamualaikum w.b.t.. dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang... post kali nie adalah tribute to sorang hamba Allah nie... sorang blogger jga la.. nma dye hariszzz but nma btul tak taw la...!!! huakakakakaka....

ecceh..!! tak de la tribute sgt pun juz nk cerita kn tentang keterharuan sy sbb nama i dye dh ambik for chracter lam web comic nursirna tu... hahahahaha.. tp tak taw la dia betul - betul guna atau tak.. tp kn if guna sila2 la fham sndiri...!!! hehehehe..(payment sikit2 dh leerr... lallaalaala
juz kidding..!!!!!!! guna je la byk mna pun dia nk gna nma i tu... hehehhe... okesh jerrr ^_^

walaweyhhhh..!! pd anda2 smua mst ada yang tak taw apa web comic nursirna tu.. nie la nk cerita... pd yang taw 2 wat2 baca je la... webcomic nie sprti yg kita taw nma dye pn webcomic kn jd komik nie hnya bleh d bca melalui laman web yg telah ditetapkan... nursirna nie ialah seorang super - awek yg sgt2 menutup aurat.. including wearing hijab jga tu.. gilew chantek sgt2 n memag cun r design dier... super - awek komik yg pertama dalam mesia...(eh! ye kew?? tak taw la klau2 ada super awek yg lain tp pd aku nie la yg fes skali...)



now komik tu dh msuk pages 6... aku tgah tungu pages 7.... rajin2 nnt korunk g la blog dye x pn trus je g kt webpages komik tu... nie kt bwah nie aku akn bg link tuk ke webpages tu skali dn pix nursirna tu..





nie adalah link tuk ke webpages 2...:- http://sites.google.com/site/saganursirna

rajin2 kn la korunk g sana... hehehehe.. k la smpai sini je.. my ibu x brhnti nagging dh 2.. adoi la... nie la akibatnya if kita sorunk2 je ank pmpuan... hahahah smua kita kna wat nak nak sulung plak tu... hehehhee... k sekian wassalam..

p/s dr cikgu aira : baca komik tak salah tapi kena la balance dgn buku2 berfaedah yang lain... hehehe.. buku2 ilmiah pun kna ambik kira juga taw... nk pesan apa lg yeh??? tak pe gtg now...!!! smpai kita jmpa lagi...once again thankss to mister hariszz a.k.a. nursirna owner... :)

<>

2 comments:

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

name saudari digunakan, saudari sepatutnya dapal royalti.. =)

psst: Hi! Salam ziarah. Jom xchange link & sila komen entri blog saya di http://putraalmaliki.via.my/ . TQ.

ღ cikGu aiRa ღ said...

salam..
hahaha.. x pe x ksah pn..
ikhlas je klau dye btul2 gna pn.. :)

I luv blog