BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+*+* ღ Anda Adalah Sahabat Yang Ke - ღ *+*+

+*+* salam ukhwah fillah *+*+


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


"......Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang... Terciptanya blog ini hanya sekadar untuk berkongsi perkara yang telah lama tersirat dihati selain daripada untuk terus menambah ilmu pengetahuan tentang Islam. Selain itu, blog ini juga adalah tempat untuk saya melepaskan segala ketekanan setelah seharian menghadap buku - buku ilmiah. Di samping itu, blog ini juga adalah sebagai tempat untuk saya meluaskan lagi ilmu pengetahuan saya juga serta untuk saya memanjangkan silaturrahim ukhwah bersama - sama dengan ukhti - ukhti dan akhi - akhi semua. Kepada yang sudi melawatai blog saya yang tidak seberapa ini syukran jazilan saya ucapkan dan bagi mereka yang menjadi sahabat saya, syukran jiddan2 sy hulurkan dan semoga ukhwah persahabatan kita akan terus dirahmati oleh NYA. Ukhwah Fillah Abadan Abada. Jangan segan - segan untuk terus menegur saya andai kekhilafan ini jelas terzahir pada penglihatan ukhti atau akhi. Sama - samalah kita saling memperbaiki kesilapan dan kekurangan diri. Sabda Rasulullah S.A.W., "Sampaikanlah Kepada Saudaramu Walau Pun Hanya Satu Ayat"....."

+*+* ღ Renungan Buat Diriku ღ *+*+

+*+* Muhasabah Diriku *+*+

Monday, June 8, 2009

+*+* Hadiah Allah*+*+



Assalamualaikum n meet Again!!!
heeeeeee... hurm mlam nie x taw nk post ape sbb mngu nie memag sy ke"lost"an idea...
hurm... tp rsa2 nye bla anda bca je prumpamaan d ats yg sy "curik" dr web yg sgt sy ska ziarah..
i luv Islam fowever...!! ngeeee~~

kita slalu sgt lupa pd Allah bila DIA bg kita "sedikit" kemewahan yg mna sbenarnya byk sgt yg DIA dh kurniakan pd kita.. tp bila DIA baru datang kn ujian atw kepayahan kita dh ckp yg Allah x adil la, Allah x kasihkan kita la... tp sebenarnya cuba ingt selama nie kesenangan yg kita dapat pernah x kita ingt pd Allah??

dn jgn la plak bila Allah timpa kn sikit ujian kita dh pikir bkan2... apa sahaja yg yg Allah turunkan pd kiti insyaallah akan ada rahmat dan hikmah d sebalik semua 2... kita jgn lupa susah ke senang ke mesti ada sebab kenapa jd mcm 2...

bila kita senang sekali jgn lupa nnt mesti kita akn merasa susah, dn bila kita susah pula insyaallah kesenangan tgah menunggu kita... tp semua 2 bkan lah datag mcm 2 sahaja... perlu d serta kn dgn niat yg betul, tawakkal, usaha dn selebihnya kita redha je pd DIA...

(hurm ntah knapa malam nie rasa sayu je... mugkin terimbau kenangan lalu... dn sesungguhnya malam nie hati nie hanya mengikut gerak tari si jemari dalam mnyusun setiap ayt d ats.. tp sy x taw la sama ada apa yg sy tulis 2 jayyid jiddan2... cuma harap2 tidak ada kesilapan dlam meluahkan apa yg terbuku d hati...)

p/s: ~~ x taw knapa malam nie sy cm pusing2 sikit.... syukran kpda yg sudi membaca..~~ lalallalala~~ salammm ^_^

0 comments:

I luv blog