BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+*+* ღ Anda Adalah Sahabat Yang Ke - ღ *+*+

+*+* salam ukhwah fillah *+*+


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


"......Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang... Terciptanya blog ini hanya sekadar untuk berkongsi perkara yang telah lama tersirat dihati selain daripada untuk terus menambah ilmu pengetahuan tentang Islam. Selain itu, blog ini juga adalah tempat untuk saya melepaskan segala ketekanan setelah seharian menghadap buku - buku ilmiah. Di samping itu, blog ini juga adalah sebagai tempat untuk saya meluaskan lagi ilmu pengetahuan saya juga serta untuk saya memanjangkan silaturrahim ukhwah bersama - sama dengan ukhti - ukhti dan akhi - akhi semua. Kepada yang sudi melawatai blog saya yang tidak seberapa ini syukran jazilan saya ucapkan dan bagi mereka yang menjadi sahabat saya, syukran jiddan2 sy hulurkan dan semoga ukhwah persahabatan kita akan terus dirahmati oleh NYA. Ukhwah Fillah Abadan Abada. Jangan segan - segan untuk terus menegur saya andai kekhilafan ini jelas terzahir pada penglihatan ukhti atau akhi. Sama - samalah kita saling memperbaiki kesilapan dan kekurangan diri. Sabda Rasulullah S.A.W., "Sampaikanlah Kepada Saudaramu Walau Pun Hanya Satu Ayat"....."

+*+* ღ Renungan Buat Diriku ღ *+*+

+*+* Muhasabah Diriku *+*+

Sunday, June 7, 2009

+*+* Cinta Teragung *+*+


Assalamualaikum w.b.t... Bismillahirrahmanirrahim... alhamdulillah lama jga ana x post dalam blog nie.. ada lebh kurang seminggu.. sbenarnya ana baru sahaja kluar dr hspital kerana mndapat sedikit ujian kecil dr Allah... tujuan ana meletakkan pix d ats adalah kerana ana nk anda smua taw inilah cinta teragung seluruh umat Islam.. DIA lah pemilik cinta teragung yg trdapat dalam hati semua umat Islam...
tp cinta kita sesama manusia tdak kekal selama mna tetapi jika kita taburkan seluruh ra cinta pd DIA, insyaallah cinta kita akn sntiasa mndapat balasan dr NYA malah cinta DIA pd kita x kan prnah berkurang wlau sedikit pn.. cuma kita je yg sering alpa dn kurang rsa syg pd DIA.. sy taw smua umat Islam syg pd DIA.. cuma cara kita mnyayangi DIA shaja yg brbeza2 kn??
hehehehehe.. sbenarnya ana x taw nk coret apa.. cuma mengikut rentak tari si jari yg memag gian nk menaip cuma isi untk menaip blum terbit ilhamnya... hahahaha (asal brmadah2 plak nie..) wew..!! insyaallah nnt d post sterusnya akn ada sebuah kisah atw info yg baru pla...
sekian.... Allah lah pemilik cinta teragung ku..... Allah is the everlasting love...!!!! ^_^
wassallam...
p/s: mf penulisan nie skadar mem"follow" tari si jemari jd pnggunaan ana, sy, aku adalah mngikut kesuka - sukian si jemari untk menaip.... huhuh~~ syukran..

0 comments:

I luv blog