BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+*+* ღ Anda Adalah Sahabat Yang Ke - ღ *+*+

+*+* salam ukhwah fillah *+*+


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


"......Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang... Terciptanya blog ini hanya sekadar untuk berkongsi perkara yang telah lama tersirat dihati selain daripada untuk terus menambah ilmu pengetahuan tentang Islam. Selain itu, blog ini juga adalah tempat untuk saya melepaskan segala ketekanan setelah seharian menghadap buku - buku ilmiah. Di samping itu, blog ini juga adalah sebagai tempat untuk saya meluaskan lagi ilmu pengetahuan saya juga serta untuk saya memanjangkan silaturrahim ukhwah bersama - sama dengan ukhti - ukhti dan akhi - akhi semua. Kepada yang sudi melawatai blog saya yang tidak seberapa ini syukran jazilan saya ucapkan dan bagi mereka yang menjadi sahabat saya, syukran jiddan2 sy hulurkan dan semoga ukhwah persahabatan kita akan terus dirahmati oleh NYA. Ukhwah Fillah Abadan Abada. Jangan segan - segan untuk terus menegur saya andai kekhilafan ini jelas terzahir pada penglihatan ukhti atau akhi. Sama - samalah kita saling memperbaiki kesilapan dan kekurangan diri. Sabda Rasulullah S.A.W., "Sampaikanlah Kepada Saudaramu Walau Pun Hanya Satu Ayat"....."

+*+* ღ Renungan Buat Diriku ღ *+*+

+*+* Muhasabah Diriku *+*+

Saturday, April 18, 2009

+*+* Selepas Sekian Lama *+*+

Assalamualaikum w.b.t

Dah lama aku x update x blog nie... huhuhuhu.. aku bz study la.. ag pn aku bru je balik dr kem btn beberapa hari yg lepas.. pas nie aku kna g kem ag.. Letih2 tp alhamdulilah sumer asaimen utuk sem dh siap d hantar.. hehehehhe..
Aku hepi sgt2.. hurm d sbalik sumer nie aku mula terpikir msa dpan.. mcm mna klau nnt aku x dpat meghabiskan pelajaran aku.. cm new nasib aku??
yg paling menakutkan aku cm new nasib in=bu dgn abah aku nnt?? jadi aku tekadkan semangat tuk belajar btul2..apa yg aku bt insyaallah seikhlas hati aku niatkan kerana lillahita'ala d samping aku niatkan kerana ibu dan abah aku.. x d nafikan keinginan hati untuk mencintai dan d cntai tetapi aku hrus fokus pd pelajaran.. namun aku akui aku sudah d miliki oleh seseorang.. jika dulu aku syg kn dye kerana dirinya tetapi kini aku sedar aku cinta kn dye kerana agamanya pd Allah dn kerana tanggungjwabnya pd agama.. tetapi jika dye hilang agamanya, atau lupa tanggungjwabnya, maka hilanglah cinta dn kasih aku pd drinya..
ape pn aku nk menikmati kehidupan senikmat- nikmatnye tetapi masih lagi dalam konteks Islam. heheheheh ^_^
K la smpai sini je dlu.. kadag2 2 bz sgt smpai x smpat nk bka blog ape lg np post anything kn.. jd msa cuti je ;a boleh aku peruntukkan tuk post2 yg sterusnya dlam nie.. ^_^ sekian wassalam.

0 comments:

I luv blog