BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

+*+* ღ Anda Adalah Sahabat Yang Ke - ღ *+*+

+*+* salam ukhwah fillah *+*+


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


"......Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang... Terciptanya blog ini hanya sekadar untuk berkongsi perkara yang telah lama tersirat dihati selain daripada untuk terus menambah ilmu pengetahuan tentang Islam. Selain itu, blog ini juga adalah tempat untuk saya melepaskan segala ketekanan setelah seharian menghadap buku - buku ilmiah. Di samping itu, blog ini juga adalah sebagai tempat untuk saya meluaskan lagi ilmu pengetahuan saya juga serta untuk saya memanjangkan silaturrahim ukhwah bersama - sama dengan ukhti - ukhti dan akhi - akhi semua. Kepada yang sudi melawatai blog saya yang tidak seberapa ini syukran jazilan saya ucapkan dan bagi mereka yang menjadi sahabat saya, syukran jiddan2 sy hulurkan dan semoga ukhwah persahabatan kita akan terus dirahmati oleh NYA. Ukhwah Fillah Abadan Abada. Jangan segan - segan untuk terus menegur saya andai kekhilafan ini jelas terzahir pada penglihatan ukhti atau akhi. Sama - samalah kita saling memperbaiki kesilapan dan kekurangan diri. Sabda Rasulullah S.A.W., "Sampaikanlah Kepada Saudaramu Walau Pun Hanya Satu Ayat"....."

+*+* ღ Renungan Buat Diriku ღ *+*+

+*+* Muhasabah Diriku *+*+

Wednesday, April 29, 2009

+*+* aira says *+*+

Bismillahirrahmanirrahim wassolatuwassalamu'ala asyrofilamyaiwalmursalin wa'alaalihiajma'in..
assalamualaikum....

dh dkat 2 mngu gak yeh x update.. hehehehehe.. rndu ngan blog aku nie... mish u co much blog ku cyg..
hurm ape yg aku nk cerita kt sini yeh?? hurm.. aku x taw nk ckp mcm mna hbungan aku dgn dye... aku syg dye sgt2.. terlalu syg dye..tp thanks 2 slalh sorunk kkak aku iaitu kak murni.. dye telah byk menyedarkan aku.. klau kita syg kn seseorang x smestinya kita harus memiliki dye.. kadag2 kita trpaksa melepaskan dye.. dlu aku x taw mksud cnta 2 ap.. syg 2 ap.. suka 2 ap.. dn kasih 2 ape.. skarag aku dh mula blajar.. kita taw kita suka seseorang bila kita selalu nk dkat dgn dye.. nk slalu memrhati dye.. kita taw kita syg seseorang bila kita rasa kita nk memiliki dye.. kita nk dye sntiasa dpan mta kita.. kasih kita pd seseorang bila kita rsa rndu sgt kt dye wlaupn bru sehari x jmpa.. dn cinta tu plak adalah hasil drpd tga perasaan yg sebelum nie kita rsa pd dye... iaitu suka + sayang + kasih = CINTA..
insyaallah aku cuba untuk bljar hdup tnpa dye.. dn aku sntiasa mndoakan ksejahteraan dye.. aku sdar aku bkanlah yg trbaek tuk dirinya.. aku dh mlas nk pikir sal cinta ag.. aku nk tumpu study n aku nk mula hdup bru.. ak nk jga ibu dgn abh aku.. musnah suda sgala impian raudhah y aku bina brsamanya.. x kn mugkin ada lelaki lain y bisa mngambil tmpatnya dr hati aku.. berakhir suda kisah bahagia ezfa_ezfariz & lepat_strawberry.. jgn lg ada tangis untk aku.. sukar untk aku melupakan dirinya tapi ini yg terbaek tuk dri ku dn dirinya.. sunguh hati ini tidak prnah brhenti dr mnyayanginya setiap saat.. setiap degupan jantungku adalh miliknya dn dia adalah payung yg akn sntiasa memayungi aku sehingga ke akhir hayat ku..

"..aku memang tak berhati besar untuk memahami hati mu disana.. aku memang tak berlapang dada untuk menyedari kau bukan milikku.." kisah tak sempurna - samsons

"..aku cinta kan dia kerana agamanya dan ketaatannya kepada Allah... jika hilang agamanya dn juga hilang ketaatannya kepada Allah, maka hilanglah cinta ku padanya.."

0 comments:

I luv blog